nie pamiętasz hasła?
temperatura 3 °C
wilgotność 60%
Dziś są imieniny: Anety, Aleksego, Julietty
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Łódź stolicą mody - rusza projekt Marka Wspiera Markę

dodano: 2018-04-04 08:43:50

autor: Klaudia Markiewicz i KMArt photo

7 kwietnia w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi odbędzie się pierwsza edycja multibrandowego pokazu mody „Marka Wspiera Markę”. Wydarzenie promuje polską modę i design. Biorą w nim udział wyłącznie polskie marki z branży mody. Organizatorami jest Personal Branding Polska i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

To będzie jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce. Organizatorzy szacują, że weźmie w nim udział pół tysiąca gości. Główną ideą projektu jest łączenie marek, współpraca i wzajemna wymiana doświadczeń. W pokazie „Marka Wspiera Markę” wezmą udział zarówno znani projektanci jak i osoby, które dopiero debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.

 

- Region łódzki i jego stolica Łódź jest zagłębiem polskiego włókiennictwa. Od wielu lat działa tu wiele firm z branży odzieżowo-włókienniczej. Spora część z nich to przedsiębiorstwa bardzo innowacyjne. Są to firmy o dużych możliwościach – mówi Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.

 

Idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę” uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów np. kosmetycznego, spożywczego czy motoryzacyjnego. 7 kwietnia w Centralnym Muzeum Włókiennictwa swoje kolekcje zaprezentuje aż siedmiu polskich projektantów: De La Fotta, Klaudia Markiewicz, Simona Nikołajewska, Angelika Józefczyk, Kalina Kocemba, Kamil Hala i Maciej Piłat.

 

Pokaz będzie transmitowany na żywo na profilu facebookowym Personal Branding Polska. Będzie to pierwsza edycja wydarzenia w Łodzi. Kolejne planowane są co pół roku - na wiosnę i jesień. Oficjalna strona wydarzenia: www.markawspieramarke.pl  

 

Zachęcamy do oglądania transmisji.

 

 


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
szukaj w artykułach
zobacz również
^ do góry