Nasz Klient to polski lider w branży retail. Potrafi łączyć talent i pasję z ambicją ciągłego rozwoju. W swoim zespole ma ludzi pełnych energii i skoncentrowanych na realizacji spektakularnych celów. Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Posiadasz doświadczenie w rekrutacji?
Lubisz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie?
Może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie?
Dla naszego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
na stanowisko:
Rekruter
praca zdalna
Podstawowe obowiązki:
• samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowisko Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora,
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
• selekcja CV kandydatów zgodnie z określonym profilem,
• prowadzenie pierwszych etapów rekrutacji,
• wideo rozmowa (praca na kamerce obowiązkowa),
• pisanie rekomendacji po odbytych spotkaniach rekrutacyjnych,
• aktywne poszukiwanie kandydatów za pomocą nowoczesnych technik oraz portali rekrutacyjnych,
• bieżący kontakt z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży.
Wymagania:
• min 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia rekrutacji na różne stanowiska,
• umiejętność budowania pozytywnych relacji i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
• znajomość języka angielskiego minimum na poziomie komunikatywnym,
• gotowość na nowe rozwiązania i umiejętność nieszablonowego myślenia,
• samodzielność oraz inicjatywę w działaniu,
• sumienność, dokładność i zaangażowanie,
• doskonała organizacja pracy własnej,
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
• umowę o pracę w stabilnej firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• pełne wdrożenie poprzez kursy i szkolenia.
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres:
praca@obpon.pl