nie pamiętasz hasła?
temperatura 3 °C
wilgotność 60%
Dziś są imieniny: Romana, Makarego, Lutomira
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Ekogroszek wysocepatologiczny

dodano: 2014-01-24 22:08:53

Zgodnie z radą uzyskaną w Federacji Konsumentów, kontaktuję się z Państwem ponieważ padłem ofiarą oszustwa na kwotę 849 PLN.

 

Opis sprawy:

 

W dniu 9 grudnia 2013 roku dokonałem zakupu 1 tony pakowanego ekogroszku na stronie sklepu internetowego: www.czarne-zloto.pl oraz zrobiłem przelew bankowy na 849PLN na podane na stronie konto bankowe.

 

Sklep mailowo potwierdził, że towar posiada w magazynie, oraz że dostawa zajmie ok 3 dni roboczych.

 

Gdy po 3 dniach towar nie dojechał do mnie, napisałem mail z pytaniem co się dzieje i dostałem odpowiedź, że mają natłok zamówień i dostawa przeciągnie się o kilka dni. Po kolejnych kilku dniach i wymianie identycznej korespondencji mailowej kontakt ze sklepem się urwał, Nie odpisywali na maile, nie odbierali też żadnego z podanych na stronie telefonów kontaktowych.

 

19 grudnia wysłałem im mailem rezygnację z zamówienia i wezwanie do zapłaty.

 

23 grudnia wysłałem im listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pismo o Odstapieniu od Umowy zgodnie ze wzorem, jaki dostałem od Federacji Konsumentów.

 

7 stycznia zgłosiłem sprawę oszustwa na komendzie policji w w Wieliczce.

 

W międzyczasie skontaktowały się ze mną dwie inne osoby także poszkodowane przez w/w sklep internetowy.

 

10 grudnia otrzymałem zwrotne potwierdzenie odbioru mojego listownego Odstąpienia od Umowy, datowane na 3 stycznia 2014r.

 

Gdy zadzwoniłem pod numer telefonu, który widniał na pieczątce znajdującej się na potwierdzeniu odbioru, rozmówca stwierdził, że o niczym nie wie oraz że on nie handluje węglem wogóle, nie mówiąc o handlu internetowym.

 

17 stycznia minął 14dniowy termin, który sklep miał na zwrot zapłaconej im kwoty, dlatego kieruję sprawę do Państwa, z nadzieją, że będziecie w stanie wpłynać na w/w sklep w jakikolwiek sposób.

 

Na Państwa życzenie dysponuję korespondencją mailową ze sklepem, dowodem złożenia zamówienia oraz potwierdzeniem przelewu na podany na stronie numer konta bankowego, posiadam również potwierdzenie odbioru listu poleconego z Odstąpieniem od umowy,

 

Bardzo prosze o interwencję, albo ewentualną pomoc i podpowiedź co robić dalej, gdzie zgłosić sprawę. 

 

Pomimo prawie 2 tygodni od zgłoszenia sprawy na policji przeze mnie oraz innych poszkodowanych, temat nie ruszył z miejsca a sklep dalej prowadzi działalność i oszukuje kolejnych ludzi,

 

 


Możliwość komentowania wygasła

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
szukaj w artykułach
zobacz również
^ do góry