Przed przejściem do następnego etapu rejestracji zapoznaj się z warunkami korzystania z serwisu
Zasady i regulamin forum
Regulamin fora NaszeOpoczno.pl - zanim się zarejestrujesz - przeczytaj uważnie, zajmie Ci to chwilę!
1. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
2. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum portalu NaszeOpoczno.pl postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp.
3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum portalu NaszeOpoczno.pl treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety.
4. Administracja portalu NaszeOpoczno.pl zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt 2 i 3 regulaminu.
5. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników oraz prowokowanie sytuacji konfliktowych.
6. Zabrania się zamieszczania zewnętrznych plików graficznych o zbyt dużych rozmiarach, powodujących nieprawidłowy wygląd forum.
7. Zabronione jest spamowanie, propagowanie tzw. "łańcuszków", rozpowszechnianie każdej treści noszącej znamiona komercyjności, mającej zachęcić do zakupu usługi bądź produktu i jednocześnie nie mającego wyraźnego, bezpośredniego związku z dyskusją prowadzoną w danym temacie na forum.
8. Zakazuje się używania wszelkiej maści wulgaryzmów (dopuszczalne jest cenzurowanie - czyli wygwiazdkowanie wulgaryzmu).
9. Zabrania się wykorzystywania forum do zbierania adresów e-mail jego użytkowników. Wszelkie przejawy spamowania będą surowo karane.
10. Administrator ma prawo zamknąć temat bez jakichkolwiek wyjaśnień.
11. Nie będziemy tolerować "nabijania postów" oraz skrajnych objawów analfabetyzmu.
12. Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, co do tego który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez administratora/moderatora.
13. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic nie wnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).
14. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez administratora/moderatorów.
15. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z Administratora/Moderatora za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
16. Funkcja moderatora jest przyznawana przez Administratora forum jako wyróżnienie dla użytkownika za jego wkład w rozwój forum. Moderator ma obowiązek pilnowania porządku w dziale, który moderuje, a zarazem zwracać uwagę na całe forum.
17. Administrator ma prawo do zmian w regulaminie, bez uprzedniego informowania o tym użytkowników. O wszelkich zmianach Administracja będzie starać się informować na bieżąco.
18. Administrator ma prawo usunąć danego użytkownika z forum bez podania przyczyny.
19. Moderator ma obowiązek podać przyczynę zamknięcia tematu.
20. Zabrania się Administratorom i Moderatorom przyznawania bezpodstawnych ostrzeżeń.
21. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.
22. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne.
23. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
Jeśli znalazłeś/aś gdzieś w regulaminie jakąś lukę, bądź chciałbyś coś do niego dodać, bo Twoim zdaniem czegoś brakuje poinformuj o tym Moderatora albo Administratora.
Życzymy miłej zabawy, redakcja NaszeOpoczno.pl