nie pamiętasz hasła?
temperatura 3 °C
wilgotność 60%
Dziś są imieniny: Bernarda, Sobiesława, Samuela
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Firma Cersanit S.A. nagrodzona w konkursie Perły Ceramiki UE 2017

dodano: 2018-01-30 16:47:15

24 stycznia bieżącego roku odbyła się Gala Laureatów konkursu Perły Ceramiki UE 2017, podczas której nagrodzone zostały najlepsze, dostępne na polskim rynku kolekcje płytek ceramicznych. Niekwestionowanym zwycięzcą konkursu – laureatem Wielkiej Perły Ceramiki UE 2017 jest największy polski producent płytek - firma Cersanit S.A., której marki – Opoczno i Cersanit otrzymały łącznie 18 nagród.

 

To już czternasta edycja konkursu organizowanego przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Jury konkursowe, składające się z trzech niezależnych od siebie zespołów: architektów i projektantów, dystrybutorów związanych ze sprzedażą oraz projektantów korzystających z oprogramowania CAD Decor, od 2004 roku ocenia kolekcje płytek ceramicznych. Każdy z zespołów przyznaje nagrody w swoich kategoriach. Producent, który zebrał sumarycznie najwięcej nominacji i nagród, zostaje uhonorowany Wielką Perłą Ceramiki UE. Zgłaszane do konkursu produkty analizowane są między innymi pod względem: wpisywania się w światowe trendy wzornicze, walorów estetycznych, spójności stylu kolekcji, oryginalności koncepcji plastycznej, funkcjonalności i jakości technicznej.

 

Tytuł Perła Ceramiki UE 2017 otrzymało 7 kolekcji marki Opoczno: Beton, Classic Oak, Winter Vine, Concrete Stripes, Floorwood, Nerthus, French Braid i 4 marki Cersanit - Naris, Desa, Ondes i Royalwood.

 

„Płytki naśladujące kamień naturalny, drewno i beton wyznaczają trendy ostatnich sezonów. Dodatkowo, coraz wyższy jest poziom technologii, zarówno prasowania jak i nadruku. Powoduje to, że płytki są coraz lepszej jakości, a swoim wyglądem niemal perfekcyjnie odwzorowują naturalne materiały. Na topie są również płytki reliefowe, czyli 3D, jak te
w ulubionej kolekcji projektantów - French Braid marki Opoczno.” –
powiedziała Magda Kaliszuk – Barańska, przewodnicząca jury konkursu Perły Ceramiki UE 2017.

 

W drugiej kategorii konkursowej, jury składające się z przedstawicieli liczących się na rynku firm dystrybuujących płytki ceramiczne, wybiera kolekcje, które odniosły największy sukces sprzedażowy. Najlepsi otrzymują statuetkę Perła Ceramiki Dystrybutorów. Nagrodę tę przyznano czterem kolekcjom marki Opoczno: Beton, Classic Oak, Winter Vine i Carrara Pulpis, a także kolekcji Naris marki Cersanit.

 

Osobne nagrody w ramach konkursu przyznają także architekci i projektanci - użytkownicy oprogramowania do projektowania wnętrz CAD Decor. Spośród nominowanych kolekcji wybierają oni trzy najlepsze, które nagradzane są tytułem Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2017. Jedna z nagród powędrowała do marki Opoczno za kolekcję French Braid.

 

Cersanit S.A. otrzymał 17 nagród, z czego 12 to tytuły dla marki Opoczno, a 5 dla marki Cersanit. Firmie Cersanit S.A. przyznano również 18 nagrodę - tytuł Wielkiej Perły Ceramiki UE 2017.

 

Konkurs Perły Ceramiki jest dla nas znaczącym wyróżnieniem. Jego wyniki pokazują, że nagroda ta to znakomita weryfikacja oferty rynkowej, a dla zwycięzcy - duża nobilitacja
– powiedział Piotr Tokarski, Project Development Director w firmie Cersanit S.A.

 

Oznaczenie kolekcji symbolem Perła Ceramiki UE to możliwość wyróżnienia się spośród ogromnej liczby ogólnodostępnych produktów. Z drugiej strony, jest to informacja dla konsumenta, że walory estetyczne i użytkowe płytek zostały docenione przez ekspertów związanych z designem. Utwierdza to kupującego w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru.

 

Firma Cersanit S.A. w drugiej połowie 2017 roku dokonała znaczących inwestycji w rozwój nowych technologii i oferty rynkowej. Inwestycje te pozwolą nam zaspokoić rosnący popyt na nasze produkty oraz wyznaczyć nowy poziom jakości wzornictwa. Mając w swoim portfelu najsilniejsze brandy ceramiczne, a także design na najwyższym, światowym poziomie, możemy zagwarantować naszym klientom współpracę opartą o produkty doskonałej jakości. Dbamy również o to, aby nasze inwestycje rynkowe i strategia sprzedażowa bazowały na współpracy opartej o partnerskie relacje. – dodał Piotr Tokarski, Project Development Director w firmie Cersanit S.A.

 

 

 


Możliwość komentowania wygasła

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
szukaj w artykułach
zobacz również
^ do góry